Waarom deze website?

Welkom!Omdat deze website nieuw voor u is, legt deze pagina in het kort uit wat het doel van deze website is, waarom u deze pagina aan uw favorieten moet toevoegen en hoe en waarom deze website tot stand is gekomen.

“De mix van deze twee verschijnselen zal u inspiratie geven om verder te denken dan het kader waarin u nu denkt”

Waarom online marketing?

Op het internet zijn er al veel websites te vinden over online marketing en alles wat hierbij komt kijken. Maar kent u al websites waarop het consumentengedrag dat uit online marketing voortkomt centraal staat? Nee, dat dacht ik al. Er zijn nog weinig websites waar de link tussen deze online marketing en het daaruit volgende consumentengedrag centraal staat. Dit zal bij www.hugokooi.nl wel het geval zijn! De mix van deze twee verschijnselen – Online Marketing en Consumentengedrag – zal u inspiratie geven om verder te denken dan het kader waarin u nu denkt. Bent u al benieuwd geworden naar de eerste artikelen?

Inspiratie

De inspiratie voor deze website volgt grotendeels uit de praktijk en dagelijkse dingen. Alles wat er gebeurt, dus ook online, valt te beschrijven aan de hand van theorieën over consumentengedrag. Om ervoor te zorgen dat u hier vooral interessante en actuele artikelen leest is er natuurlijk inspiratie nodig. De invloeden voor deze website komen van veel verschillende bronnen, denk bijvoorbeeld aan MarketingfactsNu.nl of Marketing Online voor nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing. Over consumentengedrag is al erg veel beschreven, daarom zal de informatie hierover vaak uit boeken komen, maar ook websites als die van EURIB zullen geraadpleegd worden voor de laatste trends op dit gebied.

“People’s behavior makes sense if you think about it in terms of their goals, needs and motives” – Thomas Mann

Kan ik nu iets interessants lezen?

Al heel snel zult u hier de eerste artikelen met inhoud vinden. Het zal beginnen bij een basis die nodig is voor mensen die nog geen achtergrond hebben binnen het onderwerp van deze site. Zo wordt de website voor iedereen leesbaar en kunt u hier straks – ervaren of onervaren – uw gedachten delen en discussiëren over de meest uiteenlopende onderwerpen. Om u niet langer met een inleidende tekst te vervelen is dit de laatste paragraaf. Omdat ik zelf zeker nog wat ervaring kan gebruiken en omdat van gedachten wisselen altijd kan helpen om nieuwe ideeën te genereren, wil ik u – voordat we de site volledig openen – iets opleggen: Deel uw mening wanneer u deze heeft!

Area Stores Manager i.o. BAS Group (iCentre)
Ik ben na 6 jaar werkzaam geweest te zijn in Retail, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Ik zou graag aan de slag gaan in het volgende: Reclame, Retail Management, Account Management, Sales Management, Project Management of Verkoop.
Share Button
Geplaatst in Blog